В навечерието на Рали Сардиния автомобилът Ситроен Ксара 2005, с който Петер Солберг създаде частен състезателен отбор бе подложен на редица обновления.
На първо място купето по образец от 2001 г. бе заменено с такова от 2006 г. „Под ножа” минаха и остарелите охладителна система, преден и заден механичен диференциал. Норвежкият състезател сега е убеден, че подобренията в почти новата му машина ще позволи по-успешна борба за водещите позиции.
„Доволен съм от взаимодействието си със Ситроен. След модернизацията машината ще бъде далеч по-конкурентоспособна. Ще анализираме представянето си в Сардиния, а след това ще решим какви ще бъдат следващите ни стъпки. Настоящият сезон се развива по страхотен начин и смятам, че това е само началото”, заяви Солберг пред интернет портала на Световния рали шампионат.