Тези табла със зле поставени плакати, чиято площ няма и метър на метър, са митичната „реклама” на тотото „в метрото” за 2 млн. лв. народна пара – по левче от джоба на всеки работещ българин, с която се похвали от своето министерстване, дори в петък пред Сашо Диков, бившият вече бос на ММС и настоящ кандидат за депутат Радостин Василев. Това пише сайтът "19 минути".
„Ако някой търси да види истинска реклама в метрото, няма как да не отбележи визиите на ЕФБет на една от централните метростанции. Обиколихме ги всички. Там и преди повече 2 месеца, когато се заговори за въпросния договор, действащ от началото на годината, и сега РЕКЛАМА НА ТОТОТО НЯМА“, подчертават от медията.
Те подчертават, че тази реклама по някакъв начин не би могла да бъде „по-ефективна”, отколкото на националните телевизии Нова и бТВ, както пред Диков се опита да я представи ексминистър Василев, за да се защити.
Сега сериозните данни: обхватът на двете национални телевизии е над 4 млн. българи на цялата територия на страната. Целият поток през метрото е 350 000 души, но не е ясно колко от тях повтарят превоза си, при това са на територията на един град, представлявайки 20% от населението му дори в идеалния случай.
Всеки разбира, че за над 10 пъти по-малък обхват, държавата – в лицето на Р. Василев, е платила от нашите пари.