1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Верстапен спечели и втората свободна тренировка в Япония

Верстапен спечели и втората свободна тренировка в Япония

Вижте подробности

Верстапен спечели и втората свободна тренировка в Япония

Нидерландският пилот Макс Варстапен с Ред Бул даде най-добро време и във втората свободна тренировка на пистата Сузука на Гран при на Япония във Формула 1. Световният шампион направи най-бърза обиколка на пистата за време 1:30.688 минута.

Той изпревари монегаският пилот на Ферари Шарл Льоклер, който завърши на 320 стотни зад него, а трето време даде британецът Ландо Норис от Макларън - на 464 стотни зад лидера.

Четвърти и пети в класирането останаха испанецът Карлос Сайнс от Ферари - на 549 стотни, и британецът Джордж Ръсел (Мерцедес) - на 640 стотни.

В края на тренировката бе размахан червен флаг на пистата заради катастрофа на пилота на Алпин Пиер Гасли.

Утре ще се проведе третата свободна тренировка, а малко по-късно ще бъде и квалификацията за стартовите места. 

Ферари се цели в титлата при конструкторите

Титлата при конструкторите във Формула 1 е оптимистична цел за отбора на Ферари, заяви победителят от Гран при на САЩ Шарл Льоклер

Двойна победа за Ферари във Формула 1, Льоклер ликува в САЩ (ВИДЕО)

Норис изпревари Верстапен, но бе наказан

Джордж Ръсел стартира от питстопа в САЩ

Британският пилот на Мерцедес трябваше да тръгне от 6-а позиция

Норис е разследван след спринта в Тексас

Британецът може да бъде изваден от топ 3

Макс доволен след спринта в САЩ: Отново можем да сме в челото

Световният шампион спечели спринтотово състезание в Тексас

Макс Верстапен спечели спринта в Тексас и дръпна на Норис (ВИДЕО)

Нидерландецът нямаше проблеми да затвори най-бързо 19-те обиколки в Остин

Верстапен спечели квалификацията за спринтовото състезание в Тексас

Втори остана Джордж Ръсел

Пилотите на Ферари над всички в Гран при на САЩ (ВИДЕО)

Карлос Сайнс спечели първата свободна тренировка, следван от Льоклер

ОФИЦИАЛНО: ФИА нареди на Ред Бул да промени автомобила си

Световните шампиони са използвали нерегламентирано устройство за промяна на височината на болидите