1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Верстапен: Не мисля за титлата, наистина

Верстапен: Не мисля за титлата, наистина

"Интересно е да се види какво става с пистата, тъй като не сме били в Сингапур от доста време"

Верстапен: Не мисля за титлата, наистина

Защитаващият титлата си във Формула 1 Макс Верстапен уверено върви към защита на трофея си, но знае, че все още има доста работа, преди да ликува за втори път като световен шампион.

Това може да се случи още в Гран При на Сингапур в неделя при определени условия.

„Не мисля за титлата, наистина. Просто искам да имам положителен завършек на седмицата. Няма напрежение. Интересно е да се види какво става с пистата, тъй като не сме били в Сингапур от доста време. Мястото е много красиво, а състезанието ще бъде едно от най-интригуващите. Изключително важно е да се представя добре още в квалификацията“, заяви 24-годишният нидерландец.

Верстапен има преднина от 116 точки на върха в генералното класиране при пилотите, а до края на сезона остават още шест кръга.

Ферари се цели в титлата при конструкторите

Титлата при конструкторите във Формула 1 е оптимистична цел за отбора на Ферари, заяви победителят от Гран при на САЩ Шарл Льоклер

Двойна победа за Ферари във Формула 1, Льоклер ликува в САЩ (ВИДЕО)

Норис изпревари Верстапен, но бе наказан

Джордж Ръсел стартира от питстопа в САЩ

Британският пилот на Мерцедес трябваше да тръгне от 6-а позиция

Норис е разследван след спринта в Тексас

Британецът може да бъде изваден от топ 3

Макс доволен след спринта в САЩ: Отново можем да сме в челото

Световният шампион спечели спринтотово състезание в Тексас

Макс Верстапен спечели спринта в Тексас и дръпна на Норис (ВИДЕО)

Нидерландецът нямаше проблеми да затвори най-бързо 19-те обиколки в Остин

Верстапен спечели квалификацията за спринтовото състезание в Тексас

Втори остана Джордж Ръсел

Пилотите на Ферари над всички в Гран при на САЩ (ВИДЕО)

Карлос Сайнс спечели първата свободна тренировка, следван от Льоклер

ОФИЦИАЛНО: ФИА нареди на Ред Бул да промени автомобила си

Световните шампиони са използвали нерегламентирано устройство за промяна на височината на болидите