1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Верстапен най-бърз в първата свободна тренировка в Австралия

Верстапен най-бърз в първата свободна тренировка в Австралия

Вижте подробности

Верстапен най-бърз в първата свободна тренировка в Австралия

Световният шампион Макс Верстапен даде най-добре в първата свободна тренировка преди състезанието за Гран при на Австралия. На пистата в Мелбърн пилотът на Ред Бул даде време от 1:18.790, с което остана недостижим от своите конкуренти.

Пилотът на Мерцедес Люис Хамилтън навъртя обиколка за 1:19.223, а третата позиция остана за другия пилот на Ред Бул – Серхио Перес, който остана на 0.503 от Макс Верстапен.

Четвърти е Фернандо Алонсо с изоставане от 0.527. Двамата пилоти на Скудерия Ферари завършиха съответно на 5-о и 6-о място, Шарл Льоклер остана на 0.588 от Верстапен, докато Карлос Сайнц завърши с изоставане от 0.715 от Верстапен.

Вторият пилот на Мерцедес Джордж Ръсел остана девети, след като даде време от 1:19.699 в най-бързата си обиколка.

 

Ферари се цели в титлата при конструкторите

Титлата при конструкторите във Формула 1 е оптимистична цел за отбора на Ферари, заяви победителят от Гран при на САЩ Шарл Льоклер

Двойна победа за Ферари във Формула 1, Льоклер ликува в САЩ (ВИДЕО)

Норис изпревари Верстапен, но бе наказан

Джордж Ръсел стартира от питстопа в САЩ

Британският пилот на Мерцедес трябваше да тръгне от 6-а позиция

Норис е разследван след спринта в Тексас

Британецът може да бъде изваден от топ 3

Макс доволен след спринта в САЩ: Отново можем да сме в челото

Световният шампион спечели спринтотово състезание в Тексас

Макс Верстапен спечели спринта в Тексас и дръпна на Норис (ВИДЕО)

Нидерландецът нямаше проблеми да затвори най-бързо 19-те обиколки в Остин

Верстапен спечели квалификацията за спринтовото състезание в Тексас

Втори остана Джордж Ръсел

Пилотите на Ферари над всички в Гран при на САЩ (ВИДЕО)

Карлос Сайнс спечели първата свободна тренировка, следван от Льоклер

ОФИЦИАЛНО: ФИА нареди на Ред Бул да промени автомобила си

Световните шампиони са използвали нерегламентирано устройство за промяна на височината на болидите