1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Порше се отказа от Формула 1

Порше се отказа от Формула 1

Немският концерн трябваше да влезе в спорта от 2026 година

Порше се отказа от Формула 1

Германският автомобилен гигант Порше все пак се отказа от участие във Формула 1 след въвеждането на нови правила, които ще важат от 2026 г.

Порше обяви през април миналата година, че иска да бъде част от Формула 1. Някъде през този период Ауди също потвърди, че планира да влезе в сред най-бързите болиди. Междувременно Ауди купи част от акциите на Заубер, за да си осигури място във Формула 1.

 

От друга страна, Порше имаше план да си сътрудничи със съществуващите конструктори.

Най-сериозни са преговорите с Ред Бул, но австрийският тим реши да използва агрегати на Форд от 2026 г.

Сътрудничеството между Алфа Ромео и Заубер ще приключи в края на този сезон.

Швейцарският отбор вече назначи бившия фронтмен на Макларън Андреас Зайдъл.

След две състезания Алфа Ромео в момента е шести в шампионата на конструкторите с четири точки.

Ферари се цели в титлата при конструкторите

Титлата при конструкторите във Формула 1 е оптимистична цел за отбора на Ферари, заяви победителят от Гран при на САЩ Шарл Льоклер

Двойна победа за Ферари във Формула 1, Льоклер ликува в САЩ (ВИДЕО)

Норис изпревари Верстапен, но бе наказан

Джордж Ръсел стартира от питстопа в САЩ

Британският пилот на Мерцедес трябваше да тръгне от 6-а позиция

Норис е разследван след спринта в Тексас

Британецът може да бъде изваден от топ 3

Макс доволен след спринта в САЩ: Отново можем да сме в челото

Световният шампион спечели спринтотово състезание в Тексас

Макс Верстапен спечели спринта в Тексас и дръпна на Норис (ВИДЕО)

Нидерландецът нямаше проблеми да затвори най-бързо 19-те обиколки в Остин

Верстапен спечели квалификацията за спринтовото състезание в Тексас

Втори остана Джордж Ръсел

Пилотите на Ферари над всички в Гран при на САЩ (ВИДЕО)

Карлос Сайнс спечели първата свободна тренировка, следван от Льоклер

ОФИЦИАЛНО: ФИА нареди на Ред Бул да промени автомобила си

Световните шампиони са използвали нерегламентирано устройство за промяна на височината на болидите