1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Хамилтън бе най-бърз в третата тренировка на "Хунгароринг"

Хамилтън бе най-бърз в третата тренировка на "Хунгароринг"

Вижте подробности

Хамилтън бе най-бърз в третата тренировка на "Хунгароринг"

Люис Хамилтън оглави класирането след третата свободна тренировка преди Гран При на Унгария. Британецът завъртя обиколка за 1:17.811 с меките гуми. С нея той победи с 0.250 секунди действащия първенец Макс Верстапен, който също заложи на софт.

Съотборникът на нидерландеца в Ред Бул - Серхио Перес, зае третото място в последния час за подготовка на „Хунгароринг“.

Четвъртото място зае Нико Хюлкенберг, който завърши с пасив от 0.266 от първото място. Ландо Норис се класира на петото място, с пасив от само 0.271 секунди.

Топ 10 в края на последната тренировка край Будапеща допълниха Джордж Ръсел, Шарл Льоклер, Карлос Сайнц, Фернандо Алонсо и Валтери Ботас. Всички те записаха своите топ времена с меките сликове на Пирели.

Ферари се цели в титлата при конструкторите

Титлата при конструкторите във Формула 1 е оптимистична цел за отбора на Ферари, заяви победителят от Гран при на САЩ Шарл Льоклер

Двойна победа за Ферари във Формула 1, Льоклер ликува в САЩ (ВИДЕО)

Норис изпревари Верстапен, но бе наказан

Джордж Ръсел стартира от питстопа в САЩ

Британският пилот на Мерцедес трябваше да тръгне от 6-а позиция

Норис е разследван след спринта в Тексас

Британецът може да бъде изваден от топ 3

Макс доволен след спринта в САЩ: Отново можем да сме в челото

Световният шампион спечели спринтотово състезание в Тексас

Макс Верстапен спечели спринта в Тексас и дръпна на Норис (ВИДЕО)

Нидерландецът нямаше проблеми да затвори най-бързо 19-те обиколки в Остин

Верстапен спечели квалификацията за спринтовото състезание в Тексас

Втори остана Джордж Ръсел

Пилотите на Ферари над всички в Гран при на САЩ (ВИДЕО)

Карлос Сайнс спечели първата свободна тренировка, следван от Льоклер

ОФИЦИАЛНО: ФИА нареди на Ред Бул да промени автомобила си

Световните шампиони са използвали нерегламентирано устройство за промяна на височината на болидите