Ботев Пловдив съобщи на своите фенове, че възникналите проблеми с информационните ресурси, касаещи продажбата на билети и абонаментни карти, както и тези, свързани със системите за достъп до стадион „Христо Ботев“, вече са отстранени.
Служителите на клуба, ангажирани с техническата изправност на системите, са елиминирали зловредните последствия от хакерската атака, която създаде неудобство на „жълто-черните“ привърженици в деня на мача с Марибор.
Ето какво написаха от клуба:
„Уважаеми ботевисти,
Имаме удоволствието да ви съобщим, че възникналите проблеми с информационните ресурси на ПФК Ботев, касаещи продажбата на билети и абонаментни карти, както и тези, свързани със системите за достъп до стадион „Христо Ботев“, вече са отстранени.
Служителите на клуба, ангажирани с техническата изправност на системите, елиминираха последствията от зловредната атака, създала неудобство за всички вас в деня на срещата с Марибор. Полагаме усилия за допълнителното осигуряване на тяхната обезпеченост, което може да доведе до някои забавяния в днешния ден и ви благодарим за разбирането.
Искаме да уверим нашите „доброжелатели“, че приехме поредното изпитание, пред което умишлено бяхме изправени, като допълнителна възможност за проверка на реакцията ни при кризисна ситуация.
Удовлетворени сме от постигнатите резултати, като използваме възможността да благодарим на всички привърженици за проявеното разбиране и търпение!
С уважение,
Ръководството на ПФК Ботев“