BMW отчита най-лошия си резултат през месец декември 2008 г., когато спадът е с цели 26,4% в сравнение със същия период на миналата година.
От компанията вече оповестиха през изминалите месеци, че няма да постигнат първоначално заложените параметри, целящи преминаване на прага от 1,5 милиона продажби през 2008 г. поради кризата, обхванала автомобилния сектор.
Детайлно погледнато продажбите на автомобилите с марката BMW са спаднали с 5,8% до 1,2 милиона през 2008 г., докато другите две марки на компанията – Mini и Rolls – Royce отчитат рекорден скок респективно с 4,3% до 232 425 автомобила при Mini и с 20% до 1212 автомобила при Rolls – Royce.
През месец декември регистрациите на нови автомобили при BMW спадат с 26,2% до 97 256, тези на Mini с 27,8% до 15 010 ( след като Mini Cabrio е спрян от производство от миналия август в очакване на новия модел, който ще е на пазара в края на март тази година).Свиването на продажбите при Rolls – Royce е от 16,9% до 157 автомобила.
В същото време продажбите на мотоциклети остават стабилни през 2008 г. ( -0,8% до 101 685), докато през декември се свиват с 9,3% до 7 457.