Формула 1 отборът на Рено ще изпрати молба към Международната асоциация по автомобилизъм за разяснение относно легитимността на новите машини на Тойота и Уилямс и в частност специфичния дизайн на дифузьорите им.
В FW31 на Уилямс и TF109 на Тойота са инкорпорирани различни аеродинамични форми в задната част на автомобилите, което означава, че най-вероятно отборите са надвишили максималния позволен височинен лимит от 175 мм.
Изпълнителният директор в Рено не даде конкретно менение относно запитването на тима, но коментира, че смята задните дифузьори за доста интересни и добави, че ФИА ще разгледа въпроса.
Уилямс и Тойота не са единствените състави, които попаднаха под зоркото око на конкуренцията. Техническият директор в Тойота Паскал Васелон отбелязва, че новото Ферари F60 също не спазва регулациите на заложени в правилника за новия сезон.
„Новото Ферари също разполага с няколко „незаконни” особености, като например откритата изпускателна система. Очакваме това да бъде изменено, тъй като това е в нарушение на правилата”.