След като холивудски знаменитости като Долф Лундген, Мики Рурк, Силвестър Сталоун и бойците Гилбърт Айвъл и Шони Картър популяризират родния ММА чрез екипировката си, подарена им от президента на БФММА Любен Джубрилов, тази година ръководството на Българската ММА Федерация реши да създаде собствена линия дрехи. Логото на Българската ММА Федерация и продуцентска къща „Максфайт” е харесано и в Холандия, където българска екипировка отнесе и шефът на съдийската бригада към М1 Глобъл Г-н Ино Алберга след посещението си в страната ни. Канадската звезда Гари Гудридж и неговата сестра Лиса също облякоха екипи на родния ММА.
Още през 2009 година националите по ММА бяха облечени в екипирвка с логото на Федерацията, която тази година ще бъде по-модерна, маркова и уникална. Редица български състезатели по свободни двубои вече представиха България на международния професионален ринг, с което показаха че страната ни е все по популярна в чужбина с този спорт. Националите получиха спортна екипировка с българския герб и логото на Федерацията още при участието си в Бойната шампионска лига М1 Чалъндж и при визитата си в Бразилия и Корея.
От 2010 година обаче официален спонсор на БФММА е спортния гигант Пума, който внесе голяма доза самочувствие в облеклото на състезателите и екипа на федерацията. Екипи и аксесоари вече се изработват от „Пума” и „Максфайт”, като договорът за общата линия вече е финализиран. В идеите са заложени и изработването на спортната линия с лого „Максфайт Гиър” за чийто направа се използват уникални рисунки. За тази цел е наето световно дизайнерско студио.
Част от спортната линия дрехи на единствената ММА Федерацията в България ще бъдат представени на първия голям професионален турнир от родната бойна верига „Максфайт” („Maxfight”), който ще бъде 19 по ред и ще се проведе на 10 март в зала „Универсиада” в София.