Цветана Пиронкова представи навръх Димитровден собствената си модна линия. 31-годишната топтенисистка, която в края на март стана майка за първи път, даде официален старт на Pironetic с откриването на онлайн платформа.
Цвети предлага облекло за спорт и свободното време, вдъхновено от успешната й кариера на корта.
Пловдивчанката винаги е била луда по модата и след две години работа осъществи мечтата си за собствена марка.
Тя загатна за проекта на „Уимбълдън" през 2017 г., когато игра с екип от едноименния бранд. Това всъщност беше и последният й турнир преди да се оттегли по майчинство. В момента освен на бизнеса, Пиронкова се е отдала и на грижите за сина си Александър, вече на 7 месеца.
„Имам удоволствието да ви представя дебютната ни колекция за дамска спортна и ежедневна мода. Добре дошли в света на дрехите Pironetic, създадени в Пловдив с много любов! Пожелавам ви много радост и вдъхновение от спорта и движението с нашия нов бранд", написа Пиронкова във Фейсбук.
"След дълъг период на усилена работа, скици, дизайн, материи, цветове и много отдаденост, екипът ни има повод да се гордее със срещата, която дадохме на две от големите ми страсти в живота - спортът и модата", добави още бившата ни първа ракета.
Собствени модни линии имат също сестрите Винъс и Серена Уилямс. С по-голям стаж в това начинание е 38-годишната Винъс, която създаде марката си Eleven още през 2007 г. и сама рекламира продукцията си на корта. Носителката на рекордните 23 титли от Големия шлем Серена пък вече 14 г. е лице на „Найк", но от пролетта налага на пазара своя колекция дрехи, кръстена на нейно име.