Григор Димитров е на крачка от голям пробив в рекламата и скоро може да се превърна в едно от най-важните и разпознаваеми лица в маркетинга на мъжкия тенис. Това е оценката на експертите от SportsPro, които отново включиха българина в топ 50 на най-продаваемите спортисти в света.
Преди година Димитров бе пети, сега е 13-и, но след него са Новак Джокович, Кристиано Роналдо, Лионел Меси, Уейн Руни, Себастиан Фетел. Номер 1 сега е канадската тенисистка Южени Бушар. Отсъстват Роджър Федерер, Рафаел Надал, Анди Мъри, приятелката на Григор Мария Шарапова, но те вече не могат да подобрят постиженията си като рекламни лица.
„С Димитров са свързани най-големите надежди. Той не се развива така, както вероятно сам желае, но определено е изгряваща звезда. Димитров е представян от Теаm8, агенцията, на която съсобственик е Роджър Федерер. Екипът започна да развива потенциала на българския тенисист и петгодишният договор с Rolex на стойност няколко милиона долара е знак, че нещата ще продължат да се случват. Огромен потенциал, качества да привлича най-скъпите марки и половинка от най-популярната двойка в тениса, защото има стабилна връзка с Шарапова" е коментърат на SportsPro.