Българския екипаж Тодор Славов и Добромир Филипов (Рено Клио R3) завърши успешно участието си в първия кръг от Балканската рали купа – турското рали „Ескишехир Баталгазъ“. Славов и Филипов записаха 8-мо време в генералното класиране след 9 скоростни етапа днес, а в класирането при автомобилите с един двигателен мост бяха изпреварени само от най-силния турски пилот в тази група Даан Юнлюдоган (ФИАТ Пунто С1600).
Участието на варненския екипаж бе трудно – липсата на нови гуми и оскъдната мощност в двигателя не им позволи да се борят за още по-добро класиране. Двамата удариха и голям камък при второто преминаване на най-дългата отсечка в състезанието „Баназ“, но за щастие без сериозни последствия.
„Въпреки, че ралито е късо, то е много тежко. Автомобилите със задвиждване на четирите колела вадеха много фракция на пътя, а в комбинация с много хлъзгавия и неравен асфалт, ситуацията за нас ставаше много тежка. Определено имахме нужда от нови гуми, с които щяхме да сме много по-сигурни. Радваме се, че двигателя издържа, но надали ще можем да го ползваме в други състезания. Не сме наясно как ще продължи сезона за нас“ – сподели след финала най-успешния български пилот в Световния рали шампионат.
Останалите български пилоти в състезанието също имаха трудности. Борис Григоров (Ситроен С2 С1600), отпадна след като удари огромен камък в средата на една от правите при второто преминаване на „Баназ“ и разби окачването на своя автомобил.
На финала все пак достигнаха Мирослав Ангелов (ФИАТ Пунто С1600, 11-то място), Антон Титов (Ситроен DS3 R3T, 14-то място) и Георги Гераджиев – мл. (Форд Фиеста ST, 19-то място), който е победител в клас 8.
Рали „Ескишехир Баталгъзъ“ бе спечелено от турския пилот Фатих Кара (ФИАТ Пунто С2000), следван от заводските пилоти на Форд Турция Ягиз Авджъ (Форд Фиеста С2000) и Мурат Бостанджъ (Форд Фиеста С2000).
Участието на варненския екипаж бе трудно – липсата на нови гуми и оскъдната мощност в двигателя не им позволи да се борят за още по-добро класиране. Двамата удариха и голям камък при второто преминаване на най-дългата отсечка в състезанието „Баназ“, но за щастие без сериозни последствия.
„Въпреки, че ралито е късо, то е много тежко. Автомобилите със задвиждване на четирите колела вадеха много фракция на пътя, а в комбинация с много хлъзгавия и неравен асфалт, ситуацията за нас ставаше много тежка. Определено имахме нужда от нови гуми, с които щяхме да сме много по-сигурни. Радваме се, че двигателя издържа, но надали ще можем да го ползваме в други състезания. Не сме наясно как ще продължи сезона за нас“ – сподели след финала най-успешния български пилот в Световния рали шампионат.
Останалите български пилоти в състезанието също имаха трудности. Борис Григоров (Ситроен С2 С1600), отпадна след като удари огромен камък в средата на една от правите при второто преминаване на „Баназ“ и разби окачването на своя автомобил.
На финала все пак достигнаха Мирослав Ангелов (ФИАТ Пунто С1600, 11-то място), Антон Титов (Ситроен DS3 R3T, 14-то място) и Георги Гераджиев – мл. (Форд Фиеста ST, 19-то място), който е победител в клас 8.
Рали „Ескишехир Баталгъзъ“ бе спечелено от турския пилот Фатих Кара (ФИАТ Пунто С2000), следван от заводските пилоти на Форд Турция Ягиз Авджъ (Форд Фиеста С2000) и Мурат Бостанджъ (Форд Фиеста С2000).