Най-бързото отпадане през годината бе записано от пилота АРА Моторспорт Боян Гетов, който заради технически причини в своят ФИАТ Пали спря в предпазната мантинела на старозагорското състезание още в загряващата обиколка на група Х до 1600 куб. см, съобщава "Rally Express". Ботевградчанинът прекрати участието си само на 60 м от старта на състезанието.
Осем пилоти регистрираха най-големият брой отпадания в шампионата – по четири: Борис Григоров, Турал Метков (рали), Венелин Рангелов (планинско), Илия Бояджиев, Веселин Николаев, Добрин Петров, Галин Ямболов и Симеон Кандаров (писта).
Годината ще се запомни и с най-дългия списък от пилоти, напуснали състезанията не само заради финансови причини: Георги Пейчев (планинско), Пламен Пантелеев (писта), Георги Танев (писта), Петър Гьошев (рали), Георги Белчев (рали), Игнат Исаев (рали), Георги Гвоздейков (рали) и Вилхелм Кънчев (рали). 2008 година донесе поредните титли на трима пилоти: Николай Паунов – четири поредни първи места в генералното класиране на планинското първенство (2005-2008 г.), Димитър Илиев – третата поредна корона от националното първенство по рали (2007-2008 г.), както и хеттрик от победи в първенството на писта за Румен Дунев.
Сезонът ще се запомни и с един личен рекорд на габровците Атанас Божилов – старши (на снимката) и младши. Това е случай в българските автомобилни първенства, в който шампионски титли печелят баща и син. Малкият Наско прибави и по-скромния рекорд – първо място в клас А5 на пистовото първенство в дебютния си сезон.
Пилотът на Рено рейсинг Тим Румен Дунев е единственият състезател през годината, който от седем старта има седем победи. Това е и най-високата ефективност на пилот в трите шампионата, записал максималния брой точки след седем кръга. Втори е Пи-Джи Бедини. Най-дългата серия от победи без прекъсване принадлежи също на Румен Дунев (17), докато Цветан Илиев (18) има един пропуск от състезанието на Дракон 1 през 2008 г. Третото място е за Атанас Божилов (13), но в два различни класа и две различни групи.
Пистовото първенство през 2008 г. бе първият шампионат, в който участваха "страниери" – петима италианци и един германец, а Пи-Джи Бедини е първият чужденец, спечелил българска национална титла. Италианецът е известен с дългата серия от участия в рали "Златни пясъци" през 90-те години.
Най-много победи за един тим през тази година регистрира Рено Рейсинг Тим, който с двамата си пилоти – Румен Дунев и Пиерджорджо Бедини спечели 13 старта и 26 квалификации, взе титлите в генералното класиране на група А и N до 1600 куб. см и Х над 1600 куб. см, като отделно двамата пилоти спечелиха и първите места в своите класове – съответно А6 и Х4.