Споровете около регламента и класирането на българските автомобилни състезатели в „Рали България” не само че не затихват, но се разгарят с нова сила. На пресконференция в Пресклуб „България” пилоти от различни клубове разказаха за многото неразбории, абсурди, унизителни и комични ситуации, които са се случили на първото в България състезание, валидно за световния рали шампионат, което в последния момент се е решило да бъде и кръг от българския шампионат.
„За първи път в кариерата ми се чувствах толкова унизен. С мен и с други мои колеги маршалите на ФИА се държаха като с престъпници. Абсурдът е, че класирането, изготвено за българския шампионат, е един микс от три правилника – на българския, европейския и световния шампионат, които взаимно се изключват”, каза пред репортерите Ясен Попов. Петър Гьошев уточни, че българските пилоти са били санкционирани не защото са карали с нерегламентирано гориво, а защото не са зареждали от бензиностанции и колонки, определени от ФИА. Комичното е, че купите, с които е трябвало да бъдат наградени призьорите в българското първенство, не са били платени от организаторите на ралито, затова пилотите само са се снимали с тях, а след това са ги върнали в кашоните. Той категорично заяви, че от ръководството на федерацията по автомобилен спорт толерират определени пилоти и клубове.
Председателят на Българската асоциация на действащите автомобилни пилоти Николай Златков уточни, че на заседанието на УС на Българската федерация по автомобилен спорт през следващата седмица ще настоява да бъде даден отговор на всички въпроси, поставени от пилотите, да се изготви ясен правилник и регламент за провеждането на рали шампионата в България, календарът да бъде определян достатъчно рано и класирането да се извършва според резултатите по трасетата, а не на някоя маса по неизвестни критерии и регламенти. Ако това не стане, пилотите ща настояват за оставка на ръководството на федерацията.