Мартин Чой (BMW, GLOBUL Racing Team) отново завърши 2-ри в генералното класиране на европейския шампионат по мотоциклетизъм „Алпе Адрия” в клас SST 1000. Така той повтори постижението си от миналата година в многоетапната надпревара, в която триумфира през 2011-а.
Чой спечели две втори места в последния кръг от веригата, който се проведе на пистата „Словакияринг”. Начело в състезанията завърши чехът Михал Фила, също с BMW, който защити титлата си от 2012 година.
Мартин определи като много успешен за себе си и отбора този сезон. През него софиянецът за пореден път стана шампион на България и на Източна Европа.
“Голямата ми цел отново беше хеттрикът от титли, който постигнах преди две години, но и така съм много доволен, заяви Мартин. - Определено смятам второто място в „Алпе Адрия” за голям успех, по няколко причини. Главната е, че конкуренцията беше много по-силна. Освен това започнах да карам с нови гуми – с „Пирели” вместо с „Дънлоп” и ми трябваха няколко състезания, за да свикна. Точно в тези състезания имах и проблеми с електрониката на мотора. На практика бях конкурентоспособен на Фила във втората половина на шампионата, когато той вече беше натрупал голям аванс в точките. Истинската битка ще е догодина”.
Последният старт за Мартин през 2013 г. ще е на пистата край Плевен, където на 20 октомври ще се проведе последният кръг от шампионата на Източна Европа. Чой вече си осигури предсрочно победата в крайното класиране.
Чой спечели две втори места в последния кръг от веригата, който се проведе на пистата „Словакияринг”. Начело в състезанията завърши чехът Михал Фила, също с BMW, който защити титлата си от 2012 година.
Мартин определи като много успешен за себе си и отбора този сезон. През него софиянецът за пореден път стана шампион на България и на Източна Европа.
“Голямата ми цел отново беше хеттрикът от титли, който постигнах преди две години, но и така съм много доволен, заяви Мартин. - Определено смятам второто място в „Алпе Адрия” за голям успех, по няколко причини. Главната е, че конкуренцията беше много по-силна. Освен това започнах да карам с нови гуми – с „Пирели” вместо с „Дънлоп” и ми трябваха няколко състезания, за да свикна. Точно в тези състезания имах и проблеми с електрониката на мотора. На практика бях конкурентоспособен на Фила във втората половина на шампионата, когато той вече беше натрупал голям аванс в точките. Истинската битка ще е догодина”.
Последният старт за Мартин през 2013 г. ще е на пистата край Плевен, където на 20 октомври ще се проведе последният кръг от шампионата на Източна Европа. Чой вече си осигури предсрочно победата в крайното класиране.