Приходите на Неймар не спират да растат. Ако преминаването на бразилеца в Пари Сен Жермен след изплащането на освобождаващата му клауза на Барселона (222 милиона евро) означаваше рязко увеличение на заплатата му (до 36,8 милиона евро на сезон), печалбите му от реклама също процъфтяват.
Според френския вестник „Le Parisien“ и анализът на компанията „Blinkfire“, Неймар получава по 459 000 евро за всяка своя реклама в социалните мрежи. По този начин Неймар е прибрал 34 милиона евро, след като е публикувал 74 съобщения в социалните мрежи през януари.
26-годишният бразилец е рекламно лице на топ марки като „Nike“, „Volkswagen“, „Gaga“ и „Panasonic“. Той има списък от последователи, които достигат 88,8 милиона в Instagram, 60 милиона във Facebook и 37,6 в Twitter.