Рекламните бюджети на хазартните компании в България вече са почти изравнени с тези на банките и другите кредитни институции и категорично изпреварват парите, които мобилните оператори и автомобилните фирми дават за популяризирането си в медии.
Това личи от данните за първото полугодие на годината, публикувани от специализираната агенция "Медиа клуб". Огромната заслуга за разрастването на хазартния бизнес е на играта "Националната лотария", която за втора поредна година се очертава като рекламодател № 1 у нас. Лотарията е похарчила за телевизионна и печатна реклама около 13 милиона евро от началото на 2018 г., показва статистиката.
С тези разходи тя изпреварва с около милион евро компании като "Лидл" и две фирми от фармацевтичната и хранителната индустрия и с доста повече представители на хранително-вкусовата промишленост като "Кока-Кола". През м.г. "Националната лотария" даде за реклама около 23 милиона евро, пак по данни на "Медия клуб".