Футболните фенове в България за първи път имат шанса да се озоват съвсем близо до емблематичната статуетка, символ на постиженията, величието и силата на футбола – Световната купа на FIFA.
Това се случва благодарение на Coca-Cola и е част от световната обиколка на трофея, който ще премине през повече от 91 града в 51 страни на 6 континента, а след това ще се завърне в Русия през май 2018 г.
Млади футболисти станаха част от подготовката за посрещането на трофея в България. На две ключови локации в столицата – подлеза на метростанция „Сердика“ и площада в подлеза на метростанция СУ "Св. Климент Охридски", в рамките на вчерашния ден едновременно се проведоха три масови атракции, в които участваха деца на възраст между 14 и 16 години.
Пространствата се изпълниха с любима на футболните фенове музика, а талантливите участници показаха уменията си в 8:30, 13:00 и 18:00 часа.
Флашмобовете се превърнаха в атрактивни представления, които събраха както запалени футболни фенове, така и случайни минувачи, които с интерес наблюдаваха случващото се. На място бяха раздадени и безплатни билети, които ще дадат възможност на притежателите им лично да видят емблематичния трофей на 14 февруари 2018 г. ч. oт 14.00 ч. до 22.00 ч. в Sofia Event Center.
Още билети ще бъдат раздавани на най-запалените футболни почитатели на входа на Парадайз център, като те ще осигуряват достъп за конкретни часови слотове. Късметлиите, взели навреме своя билет, ще имат невероятната възможност да се снимат със статуетката, която за първи път стъпва на българска земя.
Обиколката на купата е ярка илюстрация на идеята, че Coca-Cola и FIFA свързват хората от всички краища на света – от най-запалените футболни запалянковци до онези, които просто искат да се забавляват.
Чрез FIFA World Cup™ Trophy Tour by Coca-Cola светът ще се подготви за емоциите и вълнуващите моменти по време на Световното първенство по футбол през лятото на тази година.