След доброто представяне на Локомотив (Пд) през изминалия шампионат доста рекламодатели напират за спонсорски договор с „черно-белите", пише "Меридиан мач". Пловдивското ръководство обаче се е спряло на офертата на сипна петролна компания, като името й все още се пази в тайна. Също така като вариант за нов рекламодател е и фирма, занимаваща се с алкохол.
„До края на месеца ще е ясно името на генералния ни рекламодател", казаха от „Лаута".
В същото време старши треньорът на „смърфовете" Аян Садъков е започнал преговори с набелязаните нови попълнения. Единият от тях е Диян Комленович, който бе пред трансфер в тима още през зимата, но поради проблеми със сърцето не се стигна до контракт. При пробите си в Локомотив (Пд) халфът е оставил добри впечатления в наставника на „черно-белите" и той отново го иска в редиците на отбора.
Вчера футболистите на Локомотив (Пд) се наредиха на опашка за поредните бонуси, които трябваше да получават. От ръководството изплатиха по една заплата и по една премия. Парите, които са пристигнали в касата на „смърфовете , са част от полагащите им се суми за телевизионни права. Пловдивските шефове все още обмислят варианти за футболистите, които са тяхна собственост, но са преотстъпени в новака в Източната „Б" група Брестник. Бившите аматьори искат да вземат без пари играчите, но от „Лаута" ще настояват за минимална сума за правата им.