Fibank отвори нова страница в модерното банкиране с иновативната си дигитална зона, която ще бъде на разположение на клиентите в някои от банковите офиси.
Fibank Digital Zone е съобразена напълно с нуждите на клиентите на банката, които да получат исканата от тях услуга бързо и качествено. Иновацията се въвежда постепенно, като високотехнологичната услуга засега е достъпна в два банкови офиса в столицата – на площад „Народно събрание“ и в The Mall.
Дигиталните зони за самообслужване обещават комфортно, спокойно и безопасно преживяване за клиентите, които ще могат да извършват банкови операции в дигиталните приложения на банката - Моята Fibank и My Fibank без да губят време в чакане на опашки.
Банковите салони продължават да гарантират бързина в обслужването, като дори има предвидени пространства за виртуални срещи и кредитни консултации на място с експерти от банката, а служител на Fibank ще ги посреща, за да може да ги насочи към желаната от тях услуга.
Услугата вече представена в клона на площад „Народно събрание“ от актьора Филип Буков.
„Преди време участвах в реклама на Fibank, в която сюжетът показваше как аз безгрижно оперирам с парите си където и да се намирам по света, благодарение на дигиталните услуги на банката. След това почти забравих тази реплика, смятах, че е нещо еднократно, но през цялото време продължавах да ползвам все по-богатия арсенал за бързо, лесно и удобно дигитално банкиране”, сподели той, и пожела успех на Fibank Digital Zone.