1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Верстапен най-бърз във втората тренировка в Маями

Верстапен най-бърз във втората тренировка в Маями

Нидерландецът остави зад себе си Карлос Сайнц и Шарл Леклер

Верстапен най-бърз във втората тренировка в Маями

Във втората свободна тренировка преди Гран При на Маями Макс Верстапен постави нов рекорд на пистата във Флорида, ставайки първият пилот, който слиза под 1:28 при обиколка на трасето. 

Нидерландецът записа време от 1:27.930 във втория си тур с меките гуми. В него световният шампион бе с 0.385 секунди по-бърз от Карлос Сайнс, а другият пилот на Ферари Шарл Леклер допълни челната тройка. Монегаскът завърши сесията с 0.468 секунди по-бавно от Верстапен. 

 

Тренировката за Льоклер обаче приключи по-рано, тъй като той се удари в стената на седмия завой 10 минути преди края на втория час за подготовка. Топ 5 допълниха още Серхио Перес и Фернандо Алонсо. Пилотите на Мерцедес Люис Хамилтън и Джордж Ръсел дадоха съответно 7-о и 15-о време. 

Ферари се цели в титлата при конструкторите

Титлата при конструкторите във Формула 1 е оптимистична цел за отбора на Ферари, заяви победителят от Гран при на САЩ Шарл Льоклер

Двойна победа за Ферари във Формула 1, Льоклер ликува в САЩ (ВИДЕО)

Норис изпревари Верстапен, но бе наказан

Джордж Ръсел стартира от питстопа в САЩ

Британският пилот на Мерцедес трябваше да тръгне от 6-а позиция

Норис е разследван след спринта в Тексас

Британецът може да бъде изваден от топ 3

Макс доволен след спринта в САЩ: Отново можем да сме в челото

Световният шампион спечели спринтотово състезание в Тексас

Макс Верстапен спечели спринта в Тексас и дръпна на Норис (ВИДЕО)

Нидерландецът нямаше проблеми да затвори най-бързо 19-те обиколки в Остин

Верстапен спечели квалификацията за спринтовото състезание в Тексас

Втори остана Джордж Ръсел

Пилотите на Ферари над всички в Гран при на САЩ (ВИДЕО)

Карлос Сайнс спечели първата свободна тренировка, следван от Льоклер

ОФИЦИАЛНО: ФИА нареди на Ред Бул да промени автомобила си

Световните шампиони са използвали нерегламентирано устройство за промяна на височината на болидите