1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Верстапен бе най-бърз на тренировката в Баку

Верстапен бе най-бърз на тренировката в Баку

Вижте подробности

Верстапен бе най-бърз на тренировката в Баку

Двукратният световен шампион Макс Верстапен беше най-бърз в единствената свободна тренировка за Гран при на Азербайджан. Пилотът на Ред Бул записа най-бързата обиколка за 1:42.315 мин. Втори на 37 хилядни финишира Шарл Льоклер. Трети остана съотборникът на Верстапен - Серхио Перес. В 16:00 часа започва квалификацията, която ще определи стартовите позиции за неделното състезание. 

Пилотът на Алфа Таури Ник де Врис записа първото конкурентно време, преди да бъде изместен от Перес, Алонсо и Норис. В първите няколко минути бяха направени подготвителни обиколки и първи постижения. Сайнц дори закачи стената на завой №5, докато Льоклер за лидер за кратко. Цунода пък спука гума обаче успя да се прибере в пита. Голяма част от екипите използваха тренировката в Азербайджан да тестват нови части по своите болиди.
Ферари се цели в титлата при конструкторите

Титлата при конструкторите във Формула 1 е оптимистична цел за отбора на Ферари, заяви победителят от Гран при на САЩ Шарл Льоклер

Двойна победа за Ферари във Формула 1, Льоклер ликува в САЩ (ВИДЕО)

Норис изпревари Верстапен, но бе наказан

Джордж Ръсел стартира от питстопа в САЩ

Британският пилот на Мерцедес трябваше да тръгне от 6-а позиция

Норис е разследван след спринта в Тексас

Британецът може да бъде изваден от топ 3

Макс доволен след спринта в САЩ: Отново можем да сме в челото

Световният шампион спечели спринтотово състезание в Тексас

Макс Верстапен спечели спринта в Тексас и дръпна на Норис (ВИДЕО)

Нидерландецът нямаше проблеми да затвори най-бързо 19-те обиколки в Остин

Верстапен спечели квалификацията за спринтовото състезание в Тексас

Втори остана Джордж Ръсел

Пилотите на Ферари над всички в Гран при на САЩ (ВИДЕО)

Карлос Сайнс спечели първата свободна тренировка, следван от Льоклер

ОФИЦИАЛНО: ФИА нареди на Ред Бул да промени автомобила си

Световните шампиони са използвали нерегламентирано устройство за промяна на височината на болидите