1. Novsport
  2. Формула 1
  3. В Бахрейн: Льоклер над всички

В Бахрейн: Льоклер над всички

Плиотът на Ферари с най-добро време в сутрешната сесия

В Бахрейн: Льоклер над всички

Шарл Льоклер от Ферари даде най-добро време в сутрешната сесия от предсезонните тестове на Формула 1 в Бахрейн, а Серхио Перес от шампионите от Ред Бул остана четвърти.

Льоклер завърши 67 обиколки и постави най-доброто време с гумите с мека смес.

Той завърши една обиколка на 5.412-километровото трасе за 1:31.024 минути, като това постижение за момента е и най-доброто от началото на тестовете в четвъртък.

Джордж Ръсел остана на 0.418 от обиколката на Льоклер с Мерцедес, а резервният пилот на Астън Мартин Фелипе Другович (Бразилия) се класира трети с 1.051 секунди пасив.

Той замени в кокпита контузения Ланс Строл, който ще се завърне за кръг номер 1 от новия сезон на същата писта.

Перес завърши четвърти и направи 69 обиколки, а най-активен с 87 бе Ник де Врийс от Алфа Таури.

Ферари се цели в титлата при конструкторите

Титлата при конструкторите във Формула 1 е оптимистична цел за отбора на Ферари, заяви победителят от Гран при на САЩ Шарл Льоклер

Двойна победа за Ферари във Формула 1, Льоклер ликува в САЩ (ВИДЕО)

Норис изпревари Верстапен, но бе наказан

Джордж Ръсел стартира от питстопа в САЩ

Британският пилот на Мерцедес трябваше да тръгне от 6-а позиция

Норис е разследван след спринта в Тексас

Британецът може да бъде изваден от топ 3

Макс доволен след спринта в САЩ: Отново можем да сме в челото

Световният шампион спечели спринтотово състезание в Тексас

Макс Верстапен спечели спринта в Тексас и дръпна на Норис (ВИДЕО)

Нидерландецът нямаше проблеми да затвори най-бързо 19-те обиколки в Остин

Верстапен спечели квалификацията за спринтовото състезание в Тексас

Втори остана Джордж Ръсел

Пилотите на Ферари над всички в Гран при на САЩ (ВИДЕО)

Карлос Сайнс спечели първата свободна тренировка, следван от Льоклер

ОФИЦИАЛНО: ФИА нареди на Ред Бул да промени автомобила си

Световните шампиони са използвали нерегламентирано устройство за промяна на височината на болидите