1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Уилямс вече гледа към сезон 2011

Уилямс вече гледа към сезон 2011

Williams ще фокусира всички свои усилия върху развитието на автомобила за сезон 2011. Последният ъпдейт за FW32 вече е завършен, като промените са предвидени за Гран при на Сингапур.

Уилямс вече гледа към сезон 2011

Williams ще фокусира всички свои усилия върху развитието на автомобила за сезон 2011. Последният ъпдейт за FW32 вече е завършен, като промените са предвидени за Гран при на Сингапур.

Базираният в Гроув тим не стартира добре сезона, но постепенно вдигна оборотите и Барикело започна регулярно да печели точки, след което и новакът Хюлкенберг се активизира. Двамата обаче до голяма степен ще трябва да разчитат на тази техника, с която разполагат в момента, до края на сезона, тъй като единствената промяна по FW32 ще бъде за Гран при на Сингапур и всички усилия на тима ще бъдат насочени към неговия наследник.

„Имаме само още един ъпгрейд за Гран при на Сингапур. Вече приключихме работата по него във въздушния тунел“, обяснява техническият директор Сам Майкъл за Autospor

„Елементите са проектирани от аеродинамична гледна точка, остава да минат през етапа на механично оформяне и производство. Що се отнася обаче до приоритетите, всички усилия в сферата на аеродинамиката са насочени към автомобила ни за следващата година.“

През 2011 г. ни очакват нови промени в техническия правилник, като най-съществените засягат именно аеродинамиката – забраната на F-duct и двойните дифузори. Не е за подценяване и фактът, че гумите ще са нови, след като Pirelli ще замени досегашния доставчик Bridgestone. „Това е един напълно различен автомобил“, категоричен е Майкъл. „Всички започваме от белия лист“.

Очаква се догодина Williams най-накрая да използва и KERS. Много е вероятно обаче компанията да заложи на класическия вариант с батерии, а не на опцията с маховик, която бе разработена от дъщерната Williams Hybrid Power и в момента работи под капака на Porsche 911 GT3 R Hybrid.

„Разполагаме и с двете възможности, но ако трябва да съм честен, приоритетът ни е върху тази с батерии. При всяко положение обаче имаме съответния капацитет, за използваме и системата с маховик“, завършва Майкъл, информира auto-motor-und-sport.

Макс Верстапен иска да пропусне шоуто в Лондон

Пилотът на Ред Бул многократно е показвал, че е против лъскавите събития във Формула 1

Карлос Сайнц ще кара за "Уилямс" на тестовете в Абу Даби

Испанският пилот ще започне да работи отрано с бъдещия си отбор във Формула 1

Монако преподписа договора си с Формула 1

Емблематичното състезание за Голямата награда на Монако ще остане в календара на Формула 1 поне до 2031 година

Чеко Перес отхвърлил две оферти, за да остане в Ред Бул

Мексиканецът ще кара за австрийския тим и през 2025 година

Люис Хамилтън: Михаел Шумахер е вдъхновение за младите пилоти

Вижте какво още каза 7-кратният световен шампион във Формула 1

Директор във Формула 1 напусна

Нилс Витих ще бъде заместен от Руи Маркес още за Гран при на Лас Вегас

Льоклер сменя двигателя си за Лас Вегас?

Монегаскът може да получи наказание в Син Сити

Пилотите от Формула 1 искат ФИА да ги третира като възрастни

Те също така посъветваха президента на организацията Мохамед Бен Сулайем да внимава със собствения си език

Васьор иска много точки за Ферари във Вегас

Шефът на Скудерията се цели в конструкторската титла