Всичко най-интересно в родния спортен печат днес:
Тема Спорт: Карантина бави трансфера на Робърта в САЩ
Финализирането на трансфера на Найджъл Робърта от Левски в Ди Си Юнайтед се проточи доста. От няколко дни 23-годишният нидерландец е в САЩ, но все още не е преминал медицински прегледи и не е подписал своя договор. Причината е, че по нареждане на местните власти Найджъл е бил карантиниран, защото влиза в Америка от Европа. Така до затварянето на сделката ще минат още няколко дни.
Левски ще получи 1.2 милиона долара за правата на вече бившия си голмайстор. Наред с това сините евентуално могат да вземат нещо и при следващ негов трансфер, ако той е на по-голяма стойност - 10% от сумата над 1.2 милиона долара. С парите от сделката на "Герена" ще покрият част от дълговете си към играчите.
Меридиан Мач: Бивш отбор на Акрапович оглежда Карагерен
Лидерът в първенството на Северна Македония Шкендия Тетово иска да вземе една от звездите на Локомотив (Пд) - Бирсент Карагерен. Представители на съседите гледали няколко пъти национала на живо и са останали впечатлени от качествата му. Отделно от Шкендия са се свързали с бившия треньор на Локо (Пд) Бруно Акрапович, докато той води ЦСКА, за да го разпитат подробно за качествата на Карагерен. Босненецът, който е бил наставник на тима от Тетово през сезон 2015/16, се е изказал ласкаво за Бирсент и това още повече е засилило интерес към играча.
24 часа: Автомонили 4х4 във Формула 1?
Формула 1 автомобили с по 4 задвижващи колела е една от идеите за промяна на правилника. Според техническия директор Пат Саймънс подобен регламент може да се въведе през 2025 година, но решение още не е взето. "Очевидно е, че автомобил 4х4 е много ефективен по отношение на възстановяването на енергията, скоростта и в завоите. Това обаче би оскъпило производството, защото конструкцията ще е по-сложна. Ако благодарение на четирите задвижващи колела можем да възстановяваме и енергията от предните, тогава тази промяна има смисъл. Но все пак искам да напомня, че Формула 1 е спорт и не искаме автомобилите да се движат като по релси в завоите", коментира саймънс.
От ръководството на Формула 1 обмислят и използването на нов тип спирачки. Вместо сегашните, които са изцяло от карбон, да се премине към системи от карбон и керамика, защото са по-безопасни от екологична гледна точка. Според последните слухове в световния шампионат може да се появи отбор, финансиран от Саудитска Арабия. Проектът е на бившия италиански премиер Матео Ренци.