Френският автомобилен производител Рено обяви загуби на стойност от 3,8 млрд долара в рамките на първата половина от 2009 г. От компанията съобщиха, че ще продължат да проявяват устойчивост и ще се подготвят за пост-кризисния период с налагането на все още нарастващия пазар на автомобили с ниски вредни емисии. От Рено обявиха, че ще разширяват взаимодействието си с Нисан.
Програмата „Формула 1” явно, заема второ място в йерархията на компанията, след развитието на вече упоменатите развиващи се пазари.
Рено обяви, че приходите на концерна са спаднали с 23,7 процента в сравнение със съответния период за миналата година. Тези цифри обаче крият драматично подобрение във финансовите отчети, тъй като разликата в спада за първото тримесечие (30,8 процента) е почти двойна, като за втората четвъртина загубите са „само” 16,9 процента.