Отборът на Ред Бул призова за разяснения от страна на Световната федерация за автомобилни спортове по отношение използването и промените, които е позволено да се извършват по окачването на болидите. Ходът на тима е продиктуван от спекулации сред конкурентите, че австрийският състав използва система за активно регулиране височината на окачването си.
Опонентите на стартовата решетка предполагат, че тимът прави „нещо хитро” с окачването си и успява да изменя просвета на болида си. Така в квалификациите с малко количество гориво автомобилът е на оптимална височина от трасето, а по време на състезанието конкурентите предполагат, че системата не позволява на болида да се „влачи” по асфалта заради огромното количество гориво и отново държи машината на оптимална височина над настилката.
Една от ширещите се теории е, че се използва газово налягане, което „натиска” болида, когато е лек и обратно – позволява на машината да се „повдига”, когато е тежка.
В Ред Бул са категорични, че не използват нищо нередно и следвайки примера на Макларън, който призова за изследване на въздухопровода си, така и австрийците ще се допитат до ФИА за легалността на окачването си.