Кими Райконен ще има нов състезателен инженер за новия сезон във Формула 1. Това стана ясно, след като досегашният Дейвид Грийнууд напусна тима. Той се присъедини към Скудерията през 2015 г., като преди това бе главен инженер в екипа на Маруся.
Грийнууд напуска екипа по лични причини, като ще се върне във Великобритания. Смята се, че там той ще работи по проекта на Мейнър в световния шампионат за издръжливост (WEC).
Във Ферари още не са взели решение кой ще замести Грийнууд, но се очаква това да се случи в близките седмици. Като част от преструктурирането в тима, оперативният шеф на тима Диего Ловерно вече няма да ходи на състезанията, а ще бъде във фабриката на тима.
Засега не е ясно дали Ловерно ще бъде заместен директно от някой или неговите задължения на пистата ще бъдат разпределени между останалите инженери, които са на всяко състезание. Възможно е част от функциите да поеме Джок Клиър.
Според информация в италиански медии новият състезателен инженер на Кими ще бъде Марко Матаса, който досега в работил с Карлос Сайнц-младши в екипа на Торо Росо и с Даниел Рикиардо също в малкия отбор на Дитрих Матешиц.