Шефовете на Формула 1 от Liberty Media смятат, че потенциалните абонати на новата онлайн услуга F1 TV Pro са около 5 милиона. При цена от около 100 долара на година, това би означавало 500 милиона приходи.
Плановете за F1 TV Pro са за висококачествена услуга, предлагаща стрийминг на състезанията, квалификациите, свободните сесии, пресконференциите и други прояви без реклами.
Първоначалната информация беше, че интернет предаванията ще бъдат достъпни само в някои големи държави. В последствие беше уточнено, че разпространението ще бъде много по-мащабно и ще обхване около 40 държави, сред които е и България.
Франк Артхофер, ръководител на дигиталните услуги във Формула 1, вижда сериозен потенциал. "Имаме две целеви групи. Към първата се отнасят онези фенове, които нямат цифрова телевизия или живеят в държави, където Формула 1 е платена услуга.
Те биха могли да се абонират директно към нас. Втората група са най-големите почитатели на спорта. Ако предположим, че 1% от тях са много запалени, това означава, че бихме имали 5 милионна аудитория, на която да предложим новата услуга.”