Трасето се отличава с дълги прави, тесни завои и близки до очертанията мантинели, подобно на градските писти.
„Има добра комбинация от завои“, коментира Чандок, който направи почетния тур с миналогодишния болид на Red Bull.
„Първата част от обиколката има дълги прави, следвани от бавни завои, които трябва да предложат множество възможности за изпреварване. Дългата права след втория завой ще позволи използването на въздушната струя на болида отпред“, смята индиецът.
„След седми завой пистата се отваря и следват четири високоскоростни криви с промени във височината. Завои 8-9 и 11-12 ще бъдат много интересни за пилотите заради скоростната промяна на посоката“, обясни Чандок, който оприличи част от пистата на тази във Валенсия, информира auto-motor-und-sport.
„След седми завой пистата се отваря и следват четири високоскоростни криви с промени във височината. Завои 8-9 и 11-12 ще бъдат много интересни за пилотите заради скоростната промяна на посоката“, обясни Чандок, който оприличи част от пистата на тази във Валенсия, информира auto-motor-und-sport.