Отборите на Рено и Ферари разкриха притесненията си относно дифузьорите на някои тимове, но Макларън не се включиха към тях. Смята се, че дизайните на колите на Браун GP, Уилямс и Тойота не отговарят на необходимите изисквания на ФИА, но технически са легални, заради намерана двусмисленост в правилника. Флавио Бриаторе обвини три тима в нелегалност на болидите им, докато босът на Ферари Стефано Доменикали каза, че някои дизайнери са предприели нечестни подходи. Когато назря конфликт, президентът на ФИА Макс Мозли сподели, че инженерите са постъпили доста "находчиво", но не изключи възможен протест на първото състезание в Мелбърн.
Шефът на спортният отдел в Мерцедес Норберт Хауг пък заяви: "Приемаме интерпретациите на правилата издадени от ФИА, за това нестандартните решения за нас са напълно легални. След като има измислени нови неща, които не са в разрез с правилника, всичко е наред"