Италианското издание Аутоспринт, което е известно като източник на много слухове за Ферари, публикува изображение на предполагаемия нов болид на Скудерия в по-тъмно червен цвят. Тъй като медията има източници в Маранело, би могло да се предположи, че спекулативната графика не е безкрайно далече от действителността.
В статията се казва, че дизайнът на Ферари за 2019 може доста да се отличава от познатите ни стандарти за Маранело. Повод за това твърдение дава новия цвят на отбора на Дукати от Мото ДжиПи. Тимът също се ползва със спонсорството на тютюневия гигант Филип Морис – собственик на Марлборо и дългогодишен партньор на Ферари във Ф1.
И Дукати и Ферари Ф1 са свързани с инициативата Mission Winnow (Мисия "Победа сега"), която е създадена от Филип Морис, и която е посветена на човешкия напредък, най-общо казано. След като ЕС забрани да се рекламират тютюневи изделия в спортни състезания, тютюневите компании смениха подхода и създават заобиколни начини да инвестират в реклама. В случая може да се предположи, че участието на Ферари във въпросната инициатива, може да е свързано с потъмняване на червеното – също като при Дукати.
Според Аутоспринт, новият болид трябва да се казва SF-90 заради 90 годишнината на Ферари.