Шефът на Ферари Матиа Биното онагледи в цифри преимуществото, което имаше техният двигател през 2019. Смяташе се, че то е от порядъка на 50 конски сили, но Биното отрече: "Истината е далече от това. Според нас става дума за не повече от 20 коня, което все пак също не е малко".
Италианецът допълни, че вече двигателите на всички са стигнали максимума на възможното развитие и доста си приличат, така че дори само 20 кс дават предимство в квалификацията и състезанието.
През 2014, когато започна хибридната ера във Ф1, Скудерията изоставаше с 80 кс от лидерите Мерцедес. Ако през 2019 италианците вече са напред с 20 кс, това означава, че за тези шест години Ферари са напреднали със сто коня.
"Горд съм с това развитие. Още си спомням 2014, когато разликата с Мерцедес беше много голяма. В Маранело направихме невероятни усилия, за да наваксаме. Трябва да кажа, че сме постигнали страхотна работа в това отношение".
Превъзходството в мощността на Ферари не остана до края на сезон 2019. Мнозина смятат, че мерките, предприети от ФИА, са се отразили на двигателя на червения тим. Биното коментира, че има връзка, но не директна: "Ние не сме променили условията на работа на двигателя. За да постигнем повече притискане, увеличихме съпротивлението на въздуха. В резултат станахме малко по-бързи на завоите, но загубихме малко скорост на правите".