Скорошните слухове, че Ферари разработва нови аеродинамични елементи за втората версия на болида си за 2010 г., изплуваха отново.
Медиите в Италия спекулират, че Скудерията подготвя цялостно обновление на машината, която класира Фернандо Алонсо и Фелипе Маса на първите две места в класирането на Бахрейн.
Седмичното магазинно издание „Аутоспринт” гласи, че експертът по изчислителна флуидна динамика Джузепе Ацолини е бил нает от тима в Маранело в края на миналата година след разпадането на тима на Тойота.
Предположенията са, че експертът по разработка на аеродинамични елементи изцяло в триизмерна среда работи върху прототипен модел на двойния дифузьор, който трябваше да бъде използван в болида на Тойота – TF 110. Разработката бе закупена от сръбския кандидат отбор Стефан Гран при, който обаче няма да се състезава тази година.
Първото и най-належащо подобрение в състезателната машина на „Черните кончета” ще бъде по-ефективна охладителна система, поради която тимът бе принуден да подмени двигателите на Алонсо и Маса преди първото за сезона състезание. Очакват се промени и в цялостната аеродинамика на болида, която според бразилския състезател е била една от причините за високите температури в двигателите на Ферари. След състезанието Маса докладва, че именно поради повишената температура е бил принуден да „върне газта” за да контролира консумацията на гориво. Както е известно през новия сезон презареждането с гориво по време на състезание е забранено.