Феновете ще гледат една изцяло различна Формула 1 като възможности и преживявания по телевизията през новия сезон. Това обяви изпълнителният директор на Макларън Зак Браун.
Управляващият комерсиалните въпроси в спорта Шон Брачес се е срещнал с шефовете на тимовете в F1 преди Коледа, на която са били обсъждани идеи какво може да се промени в Гран при за 2018 г.
Една от най-широко коментираните теми е била тази за излъчването на състезанията по телевизията и начина, по който ще се случва това. По думите на Браун предложените неща са били страхотни и вълнуващи.
През последните 10-ина години от управлението на Бърни Екълстоун Формула 1 изостана много по отношение на използването на социалните медии. Сега новите собственици от Liberty Media се опитват да доближат F1 до нивото на отразяване на останалите спортове по света.
"Преди Коледа Шон Братчес представи новата комерсиална стратегия на F1 пред всички отбори, обясни Браун. - Има голям акцент върху дигиталните неща, като миналата година беше за тестването им.
Ще има нова F1 апликация за мобилни устройства, онлайн платформи на стрийминг (ОТТ), а освен това е ангажиран Дейвид Хил. Той е един от най-добрите иноватори що се отнася до спорт. Той ще преразгледа графичните пакети и начина, по който се отразява всяко състезание."
Браун допълни още, че зрителите ще видят значителни промени в телевизионното предаване както по самата графика, така и по самия начин, по който се предават състезанията. Liberty са мислили и за това как да привлекат по-добре феновете, така че да могат да се докоснат по-близо до любимите си отбори.
"Мисля, че голямата промяна за 2018 г. ще бъде върху медиите, каза още американецът. - Смятам, че през новия сезон Формула 1 ще бъде показана по начин, както никога досега. Това ще привлече по-голяма и по-млада аудитория отпреди и тя ще бъде ангажирана повече."