Медийният гигант CNN стана спонсор на новия отбор във Формула 1 - Лотус, съобщиха от щаба на малайзийците.
Логото на CNN ще се появи на болидите на тима, както и на екипите и каските на пилотите за сезон 2010. То ще присъства и на автомобилите Т127, с които ще се състезават Ярно Трули и Хейки Ковалайнен през сезон 2010 г.
"Комбинацията на две икони и толкова вдъхновяващи световни марки пасва перфектно на позиционирането на бранда CNN в световен мащаб.
Уникалното партньорство с Лотус ни извежда в нова ера на маркетинга и промоциите, при това директно в полезрението на милиони хора по цял свят", коментира старши вицепрезидентът на CNN за рекламни продажби Рани Раад.
"Сделката е следствие от доброто впечатление, което Лотус прави в световния бизнес пазар. Договорът ни с такава престижна марка е доказателство за всичко това", заяви директорът на отбора Тони Фернандес.