Съгласно изследване на журнала Formula Money през сезон 2009 във Формула 1 едноименният отбор на Рос Браун – Браун ГП е бил най-изгоден за инвеститорите в спорта.
Браун започна сезона практически без никакви спонсори, но в хода на шампионата и благодарение на забележителните резултати на Дженсън Бътън и Рубенс Барикело белият болид започна да се покрива с рекламни лога.
Един от най-добрите примери за това е сътрудничеството с бразилски производител на пиво, който инвестирал в отбора 320 хиляди британски лири, но екранното време, което логото на продукта получил се оценява на 2,7 милиона.
Девет от компаниите регистрирали най-висока възвръщаемост от инвестициите си са били партньори на Браун. Шест от тях са сътрудничили с отбора в рамките на едно състезание.