Затъването на легендарния тим Уилямс вече става и все по-унизително: вторият основен спонсор на отбора реши да прекрати партньорството и се премести при тръгналия подем Макларън.
Компанията Unilever, която рекламираше своята марка Rexona върху болида на Уилямс, е решила да се пренасочи към другия изтъкнат британски отбор. Макларън, обаче, е в подем, за разлика от агонизиращия тим, основан от сър Франк Уилямс.
В официалното изявление се посочва, че "иновациите са в сърцето на Макларън". "Unilever и Макларън вярват, че великите пробиви в откритията се раждат тогава, когато мащабните умове и комплексните умения се обединят в силен дух на предизвикателства".
Генералният директор на Макларън Зак Браун заяви: "Макларън и Unilever са две организации със световна слава в иновациите, вдъхновяването и откривателството в технологичната индустрия. Това партньорство ще позволи да се обменя опит между две компании, които осъществяват стабилен напредък в сферите и на двата бизнеса".