1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Австралийските инвеститори не искат и да чуят за Марк Уебър

Австралийските инвеститори не искат и да чуят за Марк Уебър

Победителят от тазгодишното състезание за Голямата награда на Германия Марк Уебър от тима на Ред Бул вече в продължение на няколко години е част от Формула 1 без финансовата поддръжка на спонсор от родината си Австралия. По този показател той е единственият пилот в тазгодишната стартова решетка. Неговият мениджър и приятел Анна Нийл в интервю за австралийска медия отбеляза, че преди Марк се е радвал на подкрепата на родни инвеститори, но сега те не искат и да чуят за него

Австралийските инвеститори не искат и да чуят за Марк Уебър

Победителят от тазгодишното състезание за Голямата награда на Германия Марк Уебър от тима на Ред Бул вече в продължение на няколко години е част от Формула 1 без финансовата поддръжка на спонсор от родината си Австралия. По този показател той е единственият пилот в тазгодишната стартова решетка. Неговият мениджър и приятел Анна Нийл в интервю за австралийска медия отбеляза, че преди Марк се е радвал на подкрепата на родни инвеститори, но сега те не искат и да чуят за него.

 
Последният световен шампион от Австралия Алан Джоунс отбеляза, че местните компании не умеят да работят в сферата на спортното спонсорство.
 
„Те са удивително наивни в това отношение. Съществуват множество примери за състезатели със солидна подкрепа от родните си страни. Така например бразилски компании са работели съвместно с Аетон Сена и продължават дейността си с Рубенс Барикело. Изгодите от подобно сътрудничество са повече от привлекателни”, споделя Джоунс.
Верстапен: Формула 1 вече не е забавна

Световният шампион не е доволен от глобите за неприлични реплики от пилотите

Макс Верстапен иска да пропусне шоуто в Лондон

Пилотът на Ред Бул многократно е показвал, че е против лъскавите събития във Формула 1

Карлос Сайнц ще кара за "Уилямс" на тестовете в Абу Даби

Испанският пилот ще започне да работи отрано с бъдещия си отбор във Формула 1

Монако преподписа договора си с Формула 1

Емблематичното състезание за Голямата награда на Монако ще остане в календара на Формула 1 поне до 2031 година

Чеко Перес отхвърлил две оферти, за да остане в Ред Бул

Мексиканецът ще кара за австрийския тим и през 2025 година

Люис Хамилтън: Михаел Шумахер е вдъхновение за младите пилоти

Вижте какво още каза 7-кратният световен шампион във Формула 1

Директор във Формула 1 напусна

Нилс Витих ще бъде заместен от Руи Маркес още за Гран при на Лас Вегас

Льоклер сменя двигателя си за Лас Вегас?

Монегаскът може да получи наказание в Син Сити

Пилотите от Формула 1 искат ФИА да ги третира като възрастни

Те също така посъветваха президента на организацията Мохамед Бен Сулайем да внимава със собствения си език