1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Алонсо: Ще е странно, ако Ред Бул не са най-силни в Бахрейн

Алонсо: Ще е странно, ако Ред Бул не са най-силни в Бахрейн

Над 3000 км навъртя новият модел на Ферари за сезон 2011 г. във Формула 1

Алонсо: Ще е странно, ако Ред Бул не са най-силни в Бахрейн

Над 3000 км навъртя новият модел на Ферари за сезон 2011 г. във Формула 1. Фернандо Алонсо проведе тестовете в последния ден изпитания на пистата Херес. Сутринта испанецът работи основно по промени в настройките на болида си F150th Italia и прави сравнение между различните типове гуми на Пирели. Следобедът бе посветен на по-дълги серии от обиколки, макар че Алонсо така и не симулира цяла състезателна дистанция. Той направи общо 115 обиколки за деня без проблеми.

- Най-хубавото нещо през първите две тестови сесии определено бе издръжливостта - призна двукратният световен шампион. - И аз, и Фелипе [Маса] бяхме в състояние да направим поне по 100 обиколки на ден, а това е крайно позитивно. Целта на настоящите тренировки е да направим автомобила колкото се може по-здрав, а в Бахрейн да изпробваме новостите, чиято цел е подобряване на представянето. Както често повтарям напоследък, няма смисъл да гледаме времената, но ще е много изненадващо ако някой друг тим освен Ред Бул, Макларън, Ферари, Рено и Мерцедес се бори за победи. Ред Бул приключиха миналия сезон с половин секунда аванс пред всички останали и ще е странно, ако не са най-силни в Бахрейн - допълни Фернандо.

Една от основните му задачи на Херес - както и на повечето му колеги - бяха изпитания с гумите на Пирели, смятани и от самия Алонсо за най-голямата промяна за 2011 г. Според него стратегиите през предстоящия сезон със сигурност ще включват повече спирания в бокса.

- Все пак успяхме да направим около 40 обиколки (не наведнъж) с един и къщи комплект, но знаем, че температурите в Бахрейн ще са много по-високи, така че ситуацията там ще е значително по-различна. Изпробвахме подвижното крило в състезателни условия, но все още е твърде рано да твърдим със сигурност дали изпреварванията ще станат по-лесни. Трябва да видим дали правилото за зона от 600 метра, дадено ни от ФИА, не е твърде рестриктивно. Ситуацията може тепърва да търпи промени. От видяното до момента мисля, че все още ще е много трудно да задминеш болид с представяне близко до твоето. Иначе системата работи чудесно при нашата кола, нямахме каквито и да било промени, дори при спиране - обясни още испанецът.

Карлос Сайнц ще кара за "Уилямс" на тестовете в Абу Даби

Испанският пилот ще започне да работи отрано с бъдещия си отбор във Формула 1

Монако преподписа договора си с Формула 1

Емблематичното състезание за Голямата награда на Монако ще остане в календара на Формула 1 поне до 2031 година

Чеко Перес отхвърлил две оферти, за да остане в Ред Бул

Мексиканецът ще кара за австрийския тим и през 2025 година

Люис Хамилтън: Михаел Шумахер е вдъхновение за младите пилоти

Вижте какво още каза 7-кратният световен шампион във Формула 1

Директор във Формула 1 напусна

Нилс Витих ще бъде заместен от Руи Маркес още за Гран при на Лас Вегас

Льоклер сменя двигателя си за Лас Вегас?

Монегаскът може да получи наказание в Син Сити

Пилотите от Формула 1 искат ФИА да ги третира като възрастни

Те също така посъветваха президента на организацията Мохамед Бен Сулайем да внимава със собствения си език

Васьор иска много точки за Ферари във Вегас

Шефът на Скудерията се цели в конструкторската титла

Никола Цолов стана член на академията на Ред Бул

Пилотът във Формула 3 е първият българин в програмата за развитие на млади таланти