1. Novsport
  2. БГ Футбол
  3. "Виваком" ще връща феновете на националния отбор на стадиона

"Виваком" ще връща феновете на националния отбор на стадиона

Компанията ще бъде до БФС и в трудните, и в радостните моменти

"Виваком" ще връща феновете на националния отбор на стадиона
VIVACOM стана официален спонсор на Българския футболен съюз и националния отбор по футбол. Телекомуникационната компания и футболната централа обявиха началото на дългосрочно партньорство. Срокът на договора е за 3 години.
 
Президентът на БФС Борислав Михайлов представи лично новия спонсор. Това се случи в новопостроената национална футболна база „Бояна“. Именно от открития през ноември „Дом на футбола“ стартира и партньорството между двете организации. 
 
VIVACOM първи се съгласи да направи инвестиция за изграждането на оптична свързаност, телевизия и комуникации за национална футболна база „Бояна“.

"Днес е добър ден за националния отбор.  Радвам се, че подписахме договор с VIVACOM. Това е много голяма компания, с която работим от 2 години за изграждането на мрежата в новата база, за да има отлични условия за администрацията, за журналистите, а и момчетата от националния отбор да се чувстват добре извън тренировките - да могат да комуникират с приятели. Логично дойде моментът за разширяването на това сътрудничество между двете организации със спонсорски договор за националния отбор. Партньорство с VIVACOM е много важно за нас като федерация, която не получава средства от държавата", заяви президентът на БФС Борислав Михайлов.

След усилена работа по изграждането на всички технически елементи, БФС може да разчита на качествена и високоскоростна свързаност, която ще улесни значително работата на футболната федерация. VIVACOM предоставя на БФС оптичен високоскоростен интернет, фиксирана и мобилна телефония, телевизия, WI-FI зони на публичните места в национална футболна база „Бояна”.
 
„Благодаря за доверието на БФС. Безкрайно съм щастлив, че това партньорство преминава на нов етап. VIVACOM ще бъде до БФС и в трудните, и в радостните моменти и ще се опита да подобри изживяването на българските феновете на стадиона. Целта ни е да върнем усмивките на хората по стадионите и те да се чувстват значително по-комфортно“, заяви Мирослав Петров, главен директор Продажби и член на Управителния съвет на VIVACOM.
 
Разработен е и план за връщане на феновете на стадиона. "Имаме 4 милиона и 200 хиляди българи, използващи услугите ни. Предстоят много инициативи - и на самите стадиони, но включително и в нашите магазини. Основната ни цел е да върнем атмосферата на мачовете на националния отбор", допълни Мирослав Петров.
 
Конкретно за направените инвестиции в дома на футбола в "Бояна" той заяви: "В България няма друго такова съоръжение - както външно и по значимост за българския футбол, така и телекомуникационно."
 
Борислав Михайлов подари на Мирослав Петров фланелка на националния отбор с пожеланието да я носи на трибуните за предстоящия мач на България срещу Холандия на 25 март. 

 

Люксембург излиза без една от звездите си срещу България

Максим Шано е аут за домакинството на "лъвовете" на 15-ти ноември

Юношите на ЦСКА отпаднаха от Младежката шампионска лига (ВИДЕО)

Генк победи отново с 3:1 и продължава напред с общ резултат от 6:2

Илиан Антонов готов за цял мач с ЦСКА

„Чувствам се перфектно!"

Александър Томаш: В ЦСКА се гради нещо голямо и не се работи на парче

"Убеден съм, че с щабът ми сме на прав път и го вярвам"

Методи Томанов иска в щаба си трикратен шампион с ЦСКА

Засега не е ясно дали босовете на ЦСКА ще изпълнят желанието на новия главен скаут

Левски даде старт на членската кампания за догодина (ВИДЕО)

От 2025-та вече има и детска членска карта, която е на цена от 17 лева

Левият бек на косовския Фероникели е пред трансфер в България

Има сериозен интерес към Давид Гжинолари от родни клубове

Бразилец от Лудогорец взе български паспорт

Рик Джонатан вече не заема място за футболист извън Европейския съюз

След 2 загуби: 5 лесни мача за Левски

"Сините" ще вдигат гарда до края на есенния дял