1. Novsport
  2. БГ Футбол
  3. Новата екипировка на България дебютира срещу Република Ирландия утре (СНИМКИ)

Новата екипировка на България дебютира срещу Република Ирландия утре (СНИМКИ)

Екипите са с уникален ретро дизайн, вдъхновен от Флорентинската епопея

Новата екипировка на България дебютира срещу Република Ирландия утре (СНИМКИ)

 Новата екипировка на българските национални отбори по футбол ще направи официалния си дебют в утрешното домакинство срещу Република Ирландия на старта на Лигата на нациите. Екипите, изработени от дългогодишния партньор на Българския футболен съюз Joma, са с уникален ретро дизайн, вдъхновен от знаменитата Флорентинска епопея (плейофът за класиране на световно първенство срещу Белгия през 1965-а), и с препратки към визията на един от най-силните ни национални отбори, участвал на мондиала в Мексико преди точно половин век.

Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите. Резервната червена фланелка пък черпи вдъхновение от легендарните модели, с които представителният ни тим играе в средата на 80-те, включително на световното първенство в Мексико през 1986-а.

Подобно на предишната колекция на състава ни, и този път централно място заема символът на отбора – лъв в бойна поза, обърнат на хералдическо дясно и поставен върху щит с надпис „България“.

Дизайнът на новата екипировка 2020-2022 е дело на отдел „Маркетинг и комуникации“ към БФС с дейното участие на партньорите на федерацията – компанията “Cauza Sport Marketing” и испанските експерти на Joma, а в ролята на модели на фланелките влязоха капитанът на Локомотив (Пловдив) Димитър Илиев и централният защитник на Хайдук (Сплит) Кристиан Димитров.

Специално за колекцията по поръчка на Българския футболен съюз бе разработен и поръчков шрифт, създаден от популярното типографско студио Fontfabric. Дизайнът му представя букви и цифри, следващи очертанията на основните конструктивни елементи на герба, където формата на щита се отличава със своя сплотяващ характер. Това е първата колаборация между БФС и реномираното дизайн студио, известно със съвместната си работа с брандове като Nike, Dacia, McDonald’s, KFC, Lipton, Nestle, Heinz и други.

В най-скоро време пълната колекция 2020-2022 на националните отбори, включваща тренировъчни облекла и артикули за свободно време, ще бъде пусната в продажба в официалния фен магазин в НФБ „Бояна“, както и на онлайн платформата www.bfunion.shop.

Съобщиха кой ще свири сблъсъка между двете ЦСКА

Кристиян Колев ще е главен съдия, гостите са фаворити

ЦСКА се разделя с още един директор

Филип Филипов вече няма да работи за "червените"

Треньорът на Септември (София) доволен от успеха над Ботев (Пловдив)

Николай Митов призова за реализъм и коментира предстоящия мач с Левски

Душан Керкез: Не мисля, че има криза

„Когато не вкараш гол, няма как да победиш“, заяви треньорът на Ботев Пд

Юношите до 17 години отстъпиха пред Турция

България U17 загуби с 0:1 в европейска квалификация

Анте Аралица преподписа с Локомотив (София)

Вижте какво съобщиха "железничарите"

Левски се оплака на Гонзо от Железов (ВИДЕО)

"Сините" показаха избрани моменти от загубата с 1:2 при гостуването на Черно море

Септември наказа пропуските на Ботев и спечели в София (ВИДЕО)

Трибуле удари 2 греди за 4 минути, а Фурие донесе успеха на столичани

Черно море изгуби играч до края на сезона

Футболистът на Черно море Андреяс Калкан е скъсал връзки на коляното по време на тренировка и ще претърпи операция