Левски отчита рекордни приходи за сезона от съботното домакинство на Локомотив Пловдив (2:1). Двубоят на „Георги Аспарухов“ бе наблюдаван от повече от 10 хиляди зрители.
Наред с това във фен магазина бе отчетен сериозен интерес към новите фланелки. Както е известно, сините смениха дизайна на екипите през пролетния полусезон, а на тях стои надписа на кампанията „Левски е вечен“. Засега проектът се оказа повече от успешен. В първата седмица от старта й (9-16 февруари) в касата на клуба под различна форма от феновете постъпиха 145 432.87 лева. Очаква се подобна сума, ако не е и по-голяма, от „Герена“ да отчетат днес. В доклада ще фигурират именно приходите, генерирани от домакинството на Локомотив Пловдив.
От Левски обявиха, че целта на кампанията е на месец в касата на клуба да постъпват по 150 хиляди лева. Сигурно е, че през февруари сумата ще бъде поне два пъти по-голяма, пише „Тема спорт“.
Добрата новина за сините е, че през март също се очертават добри постъпления. На 6 март, неделя, от 14:00 часа Левски е домакин на дербито с ЦСКА-София. То ще се състои на Националния стадион. На него се очаква да има доста повече фенове, отколкото имаше на „Георги Аспарухов“ в събота.
Приходите от активността на синята публика отиват директно за погасяване на дългове към НАП. Сините имаха сериозно забавяне по обслужване на плащанията към Националната агенция по приходите. Те обаче трябва да влязат в а ритъм, за да не бъде застрашен професионалният им лиценз за следващата кампания.