Феновете на ЦСКА от „Сектор Г“ публикуваха декларация, свързана със събитията от последните дни в отбора на Левски.
Ето какво написаха от Сектор „Г“:
През последните седмици в публичното пространство освен Европейското първенство упорито се тиражират и сложните взаимоотношения между Любимеца на номенклатурата и някакво британско менте, доведено в България от Златка Райкова. Дотук добре като за сюжет от Биг Брадър, но за жалост нивото в ж.к. "Сухата река' е такова и трябва да проявим разбиране.
След като днес шокиращо стана ясно, че сделката на хилядолетието няма да се състои, искаме да обърнем внимание на един казус, който не може да подминем просто така. Изтече информация, че господин Раев преговаря със "Софийска вода" за спонсорство и наливане на поредните пари на данъкоплатеца в бездънната подуенска яма, смърдяща от години на фалит. В този ред на мисли искаме да обърнем специално внимание на българските власти за определени "проблемни казуси" относно това потенциално спонсорство.
Дружеството "Софийска вода" е 23% общинска собственост и монополист във водоснабдяването в Столична община. Също така фирмата не е собственик, а концесионер на ВиК активите – те са публично общинско притежание. Постоянното увеличение на цените на водата и извършването на ремонтни дейности, с които се спира достъпът на гражданите до платената от тях услуга особено през лятото предполага инвестиране на повече финансови средствa в подобряване именно на тази услуга, а не в поредната спасителна сламка, която временно да задържи сините клетници на повърхността. Като цяло всичко това изглежда доста нагло, не мислите ли?
До момента "Софийска вода" не са били спонсор на футболен клуб в България. И ето, че сега в условията на служебно правителство, глобална пандемия и предстояща финансова рецесия решават да се рекламират чрез отбор в прикрит фалит и чиито предишни собственици са пряко или косвено в списъка "Магнитски" - адвокат Александър Ангелов, Васил Божков, Димитър Ганев, Георги Попов. Като цяло всичко това изглежда доста странно, не мислите ли?
След като гласуващите за една разумна България, които изпращаха в миналото спонсор след спонсор вече не са в изпълнителната власт, са задействани партийните им кадри в Столична община по предназначение, за да се отклоняват нови финансови потоци към клуб, който не генерира никакви приходи, а само пилее получените до момента. И всичко това в момент, в който трябва да започнат преговори за изтичащата през 2025 г. концесия на столичната ВиК мрежа. Като цяло всичко това изглежда доста познато, не мислите ли?
Мотото на "Софийска вода" гласи: "Ние сме открити, работим в партньорство с обществото и се стремим към непрекъснато подобрение". Интересува ни как точно се получава това с реклама в компроментирано частно спортно дружество в практически фалит? Като цяло от каква реклама точно има нужда компанията, тъй като таргетира фенска маса, която предпочита да се къпе веднъж седмично? Има ли дружеството перо в бюджета си за такова спонсорство или в края на годината да очакваме поредната новина от типа "КЕВР одобри ново поскъпване на водата"?
Ще следим темата и няма да замълчим пред нито една готвеща се наглост по това направление. Апелираме българските институции да не пропускат ОТНОВО удобно печално известната тема и да не се позволява ОТНОВО парите на българския данъкоплатец да потъват в бездънната подуенска яма или този път, може би, на рулетката в "Принцес". Както гласи една стара дубайска поговорка: ""Левски" беше абсолютен рекет. Винаги съм подпомагал спорта, но когато ти кажат "взимаш клуба или бизнесът приключва", имаш ли избор?"