Бившият маркетинг директор на Левски Тодор Минев, който беше изгонен от Павел Колев, също нападна изпълнителния директор на "сините". Както е известно, от няколко дни тарторът на Сектор "Б" Любомир Костадинов-Младежа не спира да задава публично въпроси към Колев, критикувайки го за решенията му на "Герена".
Минев, който беше назначен от Спас Русев, но освободен от поста през 2019 година след назначаването на Павел Колев, пусна публикация във фейсбук, като също задава въпрос към настоящия шеф на 26-кратните шампиони.
Преди Общото събрание на Левски Минев и още няколко популярни фенове на столичани бяха изготвили план за спасението на клуба - наречен "Феникс". Върху него той е работил именно с Любомир Костадинов, Степан Хиндлиян, Васил Колев, Димитър Костадинов, Тодор Тодоров, Антони Джамбазов и Даниел Стрезов.
Ето цялото изявление на бившият маркетингов директор на "сините" без редакторска намеса:
Павле, Павле и аз имам едно въпросче, така както си тръгнал да отговаряш...
Какво се случи с маркетинга и магазина на Левски, след като беше прекратен моят договор?!
Ясно ми е, че на фона на днешните проблеми, това за което говоря е вероятно капка в морето, но защото “охраната и магазина” се дъвчат отдавна исках да споделя някой неща.
Предложението ми да продължа да изпълнявам задълженията си срещу 1 лев дойде, защото ми бе обяснено, че договора ми се прекратява за да се спестят средства, но след редица разговори така и не бе прието. Веднага след освобождаването ми на мое място бяха назначени тикет мениджър, евент мениджър и мениджър продажби, това са само мениджърите, за които знам вероятно е имало и други назначения на по-ниските етажи, нямам идея на какви заплати са били въпросните хора, но вероятно сумата е надвишавала моя бюджет, който в моя случай беше изплатен с 10 месечно закъснение.
В случай, че се бяха постигнали сериозни резултати или най-малкото се беше продължило това, което аз и екипа ми създадохме - въпроси нямаше да има, но уви с целият бюджет и всички директорчета нещата около магазина и събитията тотално се съсипаха.
Тук ще споделя нещо, което много малко хора знаят. Преди да се прекрати договора ми, предвиждайки, че магазина и всичко свързано с него върви към крах, седнах с няколко човека, които смятам за специалисти в сферата на търговията и финансирането, за да подготвим план за спасение на това звено. План беше подготвен и беше организирано срещу ипотечен кредит да вземем необходимите средства, за да се произведат достатъчно артикули и да се зареди не само магазина на Герена, а множество магазини и бензиностанции, които изявиха желание да се включат в разпространението на продукти с марката Левски. Текущият тогава договор предвиждаше 20% от оборота на целия този бизнес да влиза в хазната на клуба, забележете оборота а не печалбата! Все още имам някъде в компютъра си подробния бизнес план, при чието изпълнение, се предвиждаше да влизат стотици хиляди левове месечно в клуба.
Та въпроса ми към Павел е, какво направихте с големите бюджети и специалисти за магазина и организирането на събития около футболните мачове?!? След като сметнахте, че сте по-компетентни да правите това...
По принцип съм доста наивен, но никога не съм се лъгал в човек толкова, колкото се подлъгах в ПК! И аз смятах, че образован и ерудиран човек, като него би бил перфектен за клуба, но уви тепърва ще му сърбаме попарата.
Ето цялото изявление на бившият маркетингов директор на "сините" без редакторска намеса:
Павле, Павле и аз имам едно въпросче, така както си тръгнал да отговаряш...
Какво се случи с маркетинга и магазина на Левски, след като беше прекратен моят договор?!
Ясно ми е, че на фона на днешните проблеми, това за което говоря е вероятно капка в морето, но защото “охраната и магазина” се дъвчат отдавна исках да споделя някой неща.
Предложението ми да продължа да изпълнявам задълженията си срещу 1 лев дойде, защото ми бе обяснено, че договора ми се прекратява за да се спестят средства, но след редица разговори така и не бе прието. Веднага след освобождаването ми на мое място бяха назначени тикет мениджър, евент мениджър и мениджър продажби, това са само мениджърите, за които знам вероятно е имало и други назначения на по-ниските етажи, нямам идея на какви заплати са били въпросните хора, но вероятно сумата е надвишавала моя бюджет, който в моя случай беше изплатен с 10 месечно закъснение.
В случай, че се бяха постигнали сериозни резултати или най-малкото се беше продължило това, което аз и екипа ми създадохме - въпроси нямаше да има, но уви с целият бюджет и всички директорчета нещата около магазина и събитията тотално се съсипаха.
Тук ще споделя нещо, което много малко хора знаят. Преди да се прекрати договора ми, предвиждайки, че магазина и всичко свързано с него върви към крах, седнах с няколко човека, които смятам за специалисти в сферата на търговията и финансирането, за да подготвим план за спасение на това звено. План беше подготвен и беше организирано срещу ипотечен кредит да вземем необходимите средства, за да се произведат достатъчно артикули и да се зареди не само магазина на Герена, а множество магазини и бензиностанции, които изявиха желание да се включат в разпространението на продукти с марката Левски. Текущият тогава договор предвиждаше 20% от оборота на целия този бизнес да влиза в хазната на клуба, забележете оборота а не печалбата! Все още имам някъде в компютъра си подробния бизнес план, при чието изпълнение, се предвиждаше да влизат стотици хиляди левове месечно в клуба.
Та въпроса ми към Павел е, какво направихте с големите бюджети и специалисти за магазина и организирането на събития около футболните мачове?!? След като сметнахте, че сте по-компетентни да правите това...
По принцип съм доста наивен, но никога не съм се лъгал в човек толкова, колкото се подлъгах в ПК! И аз смятах, че образован и ерудиран човек, като него би бил перфектен за клуба, но уви тепърва ще му сърбаме попарата.