1. Novsport
  2. Моторни спортове
  3. Той вече е тук! Honda V4 VFR1200F

Той вече е тук! Honda V4 VFR1200F

Три пъти ура за новия Honda V4, наречен VFR1200F. Това беше може би най-пазената тайна в мото средите от години, но ето че най-накрая имаме официални снимки на 1237 кубиковия V4 VFR1200F от Honda.

Той вече е тук! Honda V4 VFR1200F

Три пъти ура за новия Honda V4, наречен VFR1200F. Това беше може би най-пазената тайна в мото средите от години, но ето че най-накрая имаме официални снимки на 1237 кубиковия V4 VFR1200F от Honda.

Моторът попада в клас спортно- туристически, съчетавайки спортно присъствие и удобството, и класата на туърър. Вижда се, че японците са се постарали, което си личи освен във външния вид, а и в техническите характеристики.

Със своя дизайн, VFR1200F се превръща в ергономичен мотор, пригоден за спортно или спокойно каране. Машината е и технически съобразена – с достатъчно място за ездача и лесни за достигане дръжки. 
Седалката е ниско разположена, за да се постигне най-голяма гъвкавост и приложимост за двойната си употреба; аеродинамичен резервоар и широко тяло, което да носи двигателя, а краят е изтънен – за по-голям комфорт и стил.

Мотоциклетът е новият заместител на VFR800 и Super Blackbird и съвсем скоро ще е в продажба, със своите потвърдени 170 к.с.

Първата V4  концепция беше показана на изложението в Кьолн през 2008 г. – една година по-късно, моторът вече е готов за шоурума. 

VFR1200F получава и първата двойна трансмисия, която ще е налична в по-късен етап, през 2010 г. 





Спецификации:

Двигател:

V-4, UNICAM, четиритактов двигател на 76°, с водно охлаждане
Работен обем: 1,237 куб.см.
Диаметър и ход на буталото: 81х60 мм.
Степен на сгъстяване: 12:1
Максимална мощност: 127 kW/170 к.с.
Максимален въртящ момент: 129 Nm
Работа на празен ход: 1.050 – 1,250 мин.
Резервоар: 4 л.

Горивна система:

Карбурация PGM-FI, електронен горивен инжекцион
Хартиен въздушен филтър, пропускащ масло, вискозен тип
Капацитет на резервоара: 18,5 л.

Управление:

Мокър, хидравличен съединител
6-степенна скоростна кутия

Рама:

Двойна, алуминиева
Тегло – 267 кг.
Издръжливост – 463 кг.
Окачване:
43 мм. предна гума HMAS, телескопична вилка с плавно регулиране, 120 мм. ход на оста.
Заден Pro-Link хидравличен амортисьор HMAS, 7-степенен (плавно регулирана хидравлика), 130 мм. ход на оста.

Гуми/джанти:

Предна, вдлъбната, лята, алуминиева джанта с 5 спици
Задна, лята, алуминиева джанта със 7 спици
Предна джанта: 17M/C x MT3.50
Задна джанта: 17M/C x MT6.00
Размер на предна гума: 120/70 ZR17M/C (58W)
Размер на задна гума: 190/55 ZR17M/C (75W)
Налягане в предна гума: 250 kPa
Налягане в задна гума: 290 kPa

Спирачки:

Предна: 320 мм., двойни, хидравлични дискове, с шестбутални, накладки, ABS
Задни: 276 мм.,  хидравличен диск, с шестбутални, накладки, ABS


 

Хамилтън най-бърз в първата свободна тренировка преди Гран при на Лас Вегас

Седемкратният шампион във Формула 1 Люис Хамилтън даде най-добро време в първата свободна тренировка преди състезанието за Голямата награда на Лас Вегас

Никола Цолов част от историята на Формула 3

Родният пилот записа първите си 3 победи на пистата

Хорхе Мартин стана световен шампион в клас MotoGP

Той завърши трети в последния старт за сезона

Франческо Баная спечели в Барселона и запази шансове за 3-та поред световна титла в МоtоGP

Лидерът в шампионата Хорхе Мартин завърши трети в спринтовото състезание

Никола Цолов се завърна с подиум в картинга

Отборът на Eventa Racing с пилоти Георги Ванков, Николай Паунов и Диян Костадинов спечели седемчасовата надпревара на гръцката писта “Серес”

Официално: Последното Гран при в MotoGP за сезона бе преместено

Вместо във Валенсия, състезанието ще се проведе в Барселона

Баная запази шансове за титлата в MotoGP

С победа в ГП на Малайзия

Хорхе Мартин е на малка крачка от титлата в MotoGP след победа на спринта в Гран при на Малайзия

Марк Маркес завърши втори, а Есеа Бастианини допълни подиума

Франческо Баная спечели ГП на Тайланд в MotoGP

Пилотът на „Дукати“ се доближи до лидера в генералното класиране Хорхе Мартин