Не мога да кажа какво е официалното ни времето, което постигнахме по време на шейкдауна днес” – каза късно тази вечер за RallyXpress Крум Дончев (на снимката)веднага края на официалните тестове за старта на белгийското Ипър Рали. „Няма публикувани официални времена на нито един от участниците в шейкдауна”, допълва лидера до момента в българския шампионат. Утрешният старт в четвъртия кръг от еврошампионата ще е дебют за екипажа на Приста Ойл Рали тим в престижното рали край Ипър.
„Онова, което имаме като информация е единствено от нашето мерене вътре в автомобила”, казва Крум Дончев.
Двамата с Петър Йорданов са направили четири излизания на 4.88-километровото трасе край Нювкерке днес вечерта, като най-доброто време, засечено от навигатора е 3:00 мин за един от четирите тура.
ТРАСЕТО на официалния шейкдаун край Нювкерке, от които тестове няма публикувани официални резултати все още.
По информация на пилота, по време на шейкдауна екипажът е имал малки технически проблеми с ръчната скорост на Пежо-то, но те били ликвидирани бързо с края на тестовете за старта на рали Ипър.
„Тренировките протекоха нормално. По регламент имахме право на по три преминавания през отделните отсечки и успяхме да се включим във всяко едно от тях. Трасето няма аналог с друго, на което съм карал досега. Най-силно впечатление ми направи фактът, че колите не следват траекторията на завоя, а излизат извън нея като буквално се „режат” в кривата”, допълва впечатленията си, които преди два дни разказа за сайта с новините в българския автомобилен спорт пилотът.
Последните два дни са слънчеви в областта на Ипър, но според прогнозите на метеоролозите утре и в събота се очаква да има превалявания. Смяната на дъждовно със слънчево време допълнително затруднява участниците в този кръг от европейското първенство.
„Очертава се силно рали, но тъй като ми предстои дебют тук, мога да говоря единствено от опита си в тренировките. Според мен в състезанието, точно както при опознавателните турове, характеристиките на трасето ще се променят драстично с всяко следващо преминаване. Имам предвид, че тъй като етапите се карат по два пъти, при второто преминаване условията ще бъдат коренно различни. Освен това в маршрута на ралито преобладават равнини участъци, около пътя обаче има висока тревиста растителност, което допълнително затруднява видимостта.”