Немският тунер RUF продължава работата си по модела 997 на Porsche. Преди пет години в Есен дебютира Ruf Rt 12, а сега е ред на Ruf Rt 12 S.
3,8-литровият битурбо боксер на Porsche е „надут“ до 685 к. с., което с 35 повече спрямо „обикновения“ Rt 12. Новата версия разполага с внушителните 880 Нм въртящ момент.
На пръв поглед външността на Ruf Rt 12 S изглежда идентична с тази на предходния модел, но са направени някои минимални промени. Огледалата например са заимствани от RUF CTR 3. Задният карбонов спойлер е по-голям, калниците отзад са раздути и разполагат с нови въздуховоди. На мястото на светлините за мъгла отпред са поставени светодиодни габарити, мигачите също разчитат на LED технологията. Нов е ролбарът, който се предлага стандартно за Ruf Rt 12 S.
Под 19-цоловите олекотени колела срамежливо се подават уголемените керамични дискове. Предното окачване може да бъде поръчано с хидравлични повдигачи, които при нужда да увеличат просвета с цели 50 мм. В интериора впечатление правят спортните седалки и волан.
Ruf Rt 12 S може да бъде поръчан както със задно, така и с двойно предаване. Базовата цена е 225 900 евро, като в тях не влизат таксите.